03 April 2009

baru niiiiii.................

hallluuuwwwwwwwwwwww......
huhuhuwwwww.......
katrok amad iah aku ene,,
masa jaman gene br buad blog??
si bego iank klwar dr hutan forest jungle iank terdalam.......
trimakasi buad tuhan,,
iank uwda nyiptain aku dengan otak iank pas-pasan,,
(but i'm hepi kok!!!serius!!!)
buad mas maksum terjaga temen di facebook,,
ataz supot n kerjasamanya iank uda mengantarkan aku pada dunia maya yg lebih maya...
buad fans2 aku,,
hamster, ikan2 hias di rumah, makasi slm ini dah betah idup ma aku...
buad shbt sejawatku,,
kokom n nindy iank skrng lg ngantuk2 tp ttp aja maksa masuk kuliah akuntansi,,
BRAVOOOOOOOOOOOOOO D'CLINGU'AN..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tengkyu....
(melambai tangan ala Nadine C dan mengangkat tropi tinggi2...heh??)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar